HTML

THAIFÖLD

A Thaiföldön töltött napjaimnak a leírása+1-2 gondolatom. remélem ha elolvasodélvezni fogod:D

Friss topikok

  • Peti: Klasszak az írásaid Ati!Örülök,hogy jól vagy!Peti (2008.10.18. 22:12) 1 szombat este utan:D
  • Hero és társai: A mennyiséggel már nincs gond! De azért jó volt! Várjuk a többi napot! (2008.09.23. 20:06) a mai sulis napom
  • baba(L): Igen igaza van az elöttem írónak azért mert valaki elbaszta a napodat még nem kell befordulni, bes... (2008.09.18. 15:37) a sulibol
  • Jeghegy: hulye:D:D:D azert Polilikat nem akarok itt latni csak ha en irom... az meg nem tom mikor lesz de n... (2008.09.18. 03:59) valamikor
  • zsuzska =): kitartás =) (2008.09.17. 21:18) sulibol egen

Linkblog

megérkezés+első nap

2008.07.03. 23:57 atit

Előre szólok tudom, hogy elírtam a Thaiföldet!Nem is én lennék ha nem:D amint tudom kijavítom:D Na hello mi:D most írok elöször bár már a repülőn is irni akartam csak lekötött az Appleseed.(Ezért köszönet Johhnynak:D NAgyon tetszett:D)Sok gondolatom támadt fent a magasban.Sok félelem és kétejem volt, sokat gondoltam arra, hogy mi lesz ha nem lesz jó vagy ilyenek.Ekkor jött az emberi természet 1ik legszebb dolga a remény. Rémélni, hogy minden jó lesz, mi mást is tehettem volna.A repülő ut elején nagyon vártam, hogy végre itt legyek azon a helyen amit már fél éve vártam. A közepénél jöttek ugye a kétejek 1kis honvágy is kezdett rajtam eluralkodni, ha akkor a szivem irányítja a répülő gépet akkor megsem álltam volna Fehérvárig.A végénél meg igazából 1 valami uralkodott el rajtam:,, Szálljunk már le és had gyújtsak rá!''hááát igen ilyen ez a dohányos élet:D:D:D(Miután leszálltunk kb 2óráig még nem tudtam rágyújtani, hogy legyen egy kis irrónia a dologban)A reptéren 1 jófej srác várt minket és hozott el a szálodába.Az az igazság, hogy a YFU-ból nem néztem volna ki egy ilyen szállodát.Kellemesen csalódtam, jó kis hely van légkondi, tv, normális a hely, tiszta szal jó kis hely.Annyi gondom viszont van az egésszel hogy konkrétan bezártak minket, de ezzel sincs gond mert ne koszáljon 1 17 éves magyar gyerek Thaiföldön az utcán thai nyelvtudás nélkül. Az első nap egész jó volt csak hát igen most nagyon turistaként érzem magam volt 1kis program amin konkrétan elmondták ugyanazt mint a felkészítő táborban otthon:D Mi a Dorkával felmentést kaptunk az ez utáni programról mert hajnali 6-kor érkeztünk meg a szállodába. Utánna elmentünk a Shopping Centerbe ami a fehérvári plázának a 10szerese volt, szal Blanka jól érezted volna magad:D kétkézzel szorni a pénzt mi? az megy:D Egy német sráccal vagyok 1 szobába. A goodmorning és a goodnight kiváltelével nem nagyon beszélgettünk eddig még. Konkrétan azt se tudom mi a neve. Nem tom miért de nem akar velem a srác beszélgetni és az az igazság, hogy én se nagyon:D De ezzel nincs gond sztem, nem azért jöttünk ide, hogy egymást megismerjük hanem ezért h Thaiföldet és magunkat ismerjük meg:D(TUDOM, HOGY SZÓ ISMÉTLÉS!Jelentsetek fel KIA-nál XD) Na a Shopping Centerben eltöltöttünk 1 jó másfél órát, utánna meg kajáltunk. Én thai kaját ettem, de úgy érzem megöli a gyomromat. Még nem vagyok hozzá szokva ezekhez az ételekhez:D Az az igazság, hogy én ki szeretném hagyni ezt a részt és már mennék a fogadó családhoz. Megöl a kiváncsiság, hogy milyen lesz majd a családom. De így itteni idő szerint 00:16-kor vissza gondolva jó volt ez a nap.Alig várom, hogy holnap legyen. Egyenlőre nem nagyon jár a fejemben az otthon, de szerintem jobb is mert csak a szívem fájna. Na jólvan sztem megyek elszívok még 1 cigit azt lefexem aludni épp itt az ideje. na csók mindenkinek és jó8!

1 komment

Címkék: thaiföld első napjai

A bejegyzés trackback címe:

https://atit.blog.hu/api/trackback/id/tr95552331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atit 2008.07.04. 00:11:55

bocs fiúk lányok azt nem mondtam h ezek az én gondolataim ha nem tetszik nem kell olvasni. Nem szeretnék fikázás látni.írjatok jobbat, majd elolvasom. épkéz-lűb hozzászólásokat szeretnék látni majd ha lesz vmi amihez igazán hozzá lehetne szólni:D csak ennyit szerettem volna mondani.Béke
süti beállítások módosítása