HTML

THAIFÖLD

A Thaiföldön töltött napjaimnak a leírása+1-2 gondolatom. remélem ha elolvasodélvezni fogod:D

Friss topikok

  • Peti: Klasszak az írásaid Ati!Örülök,hogy jól vagy!Peti (2008.10.18. 22:12) 1 szombat este utan:D
  • Hero és társai: A mennyiséggel már nincs gond! De azért jó volt! Várjuk a többi napot! (2008.09.23. 20:06) a mai sulis napom
  • baba(L): Igen igaza van az elöttem írónak azért mert valaki elbaszta a napodat még nem kell befordulni, bes... (2008.09.18. 15:37) a sulibol
  • Jeghegy: hulye:D:D:D azert Polilikat nem akarok itt latni csak ha en irom... az meg nem tom mikor lesz de n... (2008.09.18. 03:59) valamikor
  • zsuzska =): kitartás =) (2008.09.17. 21:18) sulibol egen

Linkblog

hetedik nap

2008.07.12. 07:51 atit

                Ma voltam elöször suliba.Hááát nem olyan mint az otthoni nagyon nem. fiu iskola ugyhogy van 1 2 köcsög.szó szerint köcsög.Ma megfogta 1 gyerek a seggem háát hogy is fogalmazzak annyira elkapott az ideg hogy majdnem eltörtem a kezét.üvöltöttem vele hogyha még egyszer megpróbálja darabokra töröm az összes csontját.felfogta mindenki:D ha csak így érti meg akkor, akkor mindenkivel eljátszom csak 1szer nehogy megcsusszon a kezem és reccs... na de 1ébként nagyon jó minden. csak nem szabad cigiznem csak otthon. Ezzel  vannak bajaim de mindig rágózok. jah itt fivat még a testi fenyítés.le tisztáztam az ilyen tanárokkal hogy én nem fogok semmit csinálni, de ha teszek bármit akkorse megjen megütni. felfogta mindenki mert háát ahogy a Matty szokta mondani: ,, Ki merne a Jéghegynek nemet mondani?!?"jah itt a becenevem To ami annyit tesz hogy Nagy:D Nem tudom miért:D szal érdekessek az ember azt hinné, hogy itt egy órán rend és fegyelem van. Egy nagy lófaszt!Az otthoni tanárok összetehetik a kezükezüket hogy milyen jók vagyunk:D itt az osztályzaj olyan hogy mikrofont kell használni. Szal a sulival nincsenek gondjaim, az osztálytársak jó fejek van köztük 1 2 örült arc de az hol nincs???:Da tanárok nagyon jó arcok, jah és itt nagyon tisztelik a tanárokat. bármennyire is nagy a zaj meg mittom én azért tisztelik és nem szólongatnak be nekik meg ijenek. A kaja is kurva jó 500 ftért a suliba halálra zabáltam magam:D mindenki engem nézett hogy hogy tudok ennyit enni:D annyi baj van csak hogy kurva korán kell kellnem 5kor és kb minden nap 8ra érek haza. A fél életem itt utazásból áll.de egyébként ok minden csak néha rámtör a honvágy és hiányzik a család a barátok  az ismerősök a helyek ahova szoktunk járni az illatok meg hogy ismerem azt a helyet ahol élek és járok suliba.szal Hiányzik Fehérvár! szaros koszos poros város de mindig is az enyém lesz.meg hiányzik az is hogy értem azt amit a többiek mondanak.szar érzés hogy tudom hogy rollam beszélnek de nem értem és kiröhögnek. ezért akarok megtanulni hogy értsem mit mondanak és ha olyat mondanak visszaszoljak hogy értem ám te kis buzi! A te kurva anyádat! jah hááát ilyen a csere diák élet.azt hittem fenékig tejfel de nem az. csak hogy tudja mindenki, ha érezte magát vki kiszolgáltatottnak akkor tudja milyen érzés. csak rakjuk hozzá hogy a nap 24 órájában egészen addig amíg meg nem tanulja a nyelvet. jah majd még irok csak most le kell feküdnöm mert holnap korán kelek. na csoki

1 komment

Címkék: nap hetedik

A bejegyzés trackback címe:

https://atit.blog.hu/api/trackback/id/tr52564668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

horvath monika · http://monikozmi 2008.08.12. 22:16:33

atikam!!!
csak irjj!!!isteni!!olyan mintha en is ott lennek!köszi!
fehervar puszil!!!
süti beállítások módosítása