HTML

THAIFÖLD

A Thaiföldön töltött napjaimnak a leírása+1-2 gondolatom. remélem ha elolvasodélvezni fogod:D

Friss topikok

  • Peti: Klasszak az írásaid Ati!Örülök,hogy jól vagy!Peti (2008.10.18. 22:12) 1 szombat este utan:D
  • Hero és társai: A mennyiséggel már nincs gond! De azért jó volt! Várjuk a többi napot! (2008.09.23. 20:06) a mai sulis napom
  • baba(L): Igen igaza van az elöttem írónak azért mert valaki elbaszta a napodat még nem kell befordulni, bes... (2008.09.18. 15:37) a sulibol
  • Jeghegy: hulye:D:D:D azert Polilikat nem akarok itt latni csak ha en irom... az meg nem tom mikor lesz de n... (2008.09.18. 03:59) valamikor
  • zsuzska =): kitartás =) (2008.09.17. 21:18) sulibol egen

Linkblog

1 szombat este utan:D

2008.09.11. 12:42 atit

2008.08.02,

a hali mindenki!
Bocs h eddig nem irtam de nem torte้nt semmi e้rdekes mostanaig. a he้ten eloadtam a Ragga (v Rege kinek h tetszik) a csodaszarvasrol-t az osztalynak. Haaat e้rtetlenul ne้ztek de tetszett nekik es a ve้ge้n megtapsoltakXD:D
Ma szombaton voltam dobolni utanna meg gitarozni:D semmi Xtra nem torte้nt ege้szen estig. mint miden szombaton megkertem a fatert h mennyunk vmi jo helyre ahol lehet sort is inni e้n fizetekXD:D azt mondta h ok. elmentunk nem messze otthontol 1 e้tterembe.ke้rdezte h szeretne้k-e 1 kg rakot?200bat(1200 ft:D) mivel imadom, egybol ravagtam h johet:D megkajaltunk. en kozben leguritottam 1 2 3 uveg sort:D majd dumaltunk. szobatonkent amikor iszok ege้sz elviselhetoek... sott kifejezetten jo fejek... tehat a konzekvencia: innom kell h elviseljem oket:D haat asszem ezzel nem lesznek problemak:D mikor haza ertertunk kiszaltunk a kocsibol vmei้rt ramjott a basztassuk ocsit:D elovettem a dobveroket e้s elkeztem az ocse้m iranyaba hadonaszni vele:D erre o:,,He้ baszd meg!" (persze a thai akcentussal) annyira elkezdtem rohogni h le kellett h uljek... k้essz ve้gem volt:D:D:D lagalabb e้n is tanitottam neki vmitXD  persze ezt a legtobbszor akkor hallotta amikor PS-en  fociztunk. a kis geci elvert mint a lovat (persze utanna kosarban meg fociban vissza kaptaXD) de akkor is. ott ultunk a jate้kteremben e้s mindenki azt ne้zte h h ordibalok meg kurva anyazok:D:D:D egyszeruen nem hiszem el h mindig megver.mar te้lleg olyan hataron voltam h szettrugom a gecibe azt a szart meg az ocsit is. szal ott tanulhatta meg me้g 1-2 cifra dolgotXD na szal ege้sz jo hetem volt:D reme้lem nektek kik olvassatok szere้ny szeme้lyem, leendo csontvaz kezei alltal ge้pelt sorokat nektek is jol telt a hetetek.Jah e้s ha megke้rhetlek akkor le้gyszi ha te้lleg elolvastatok a nevetekkel v becenevetekkel kuldjetek kommentet... legalabb 1 a betut v vmit. idegesํit h nem tom ki olvassa e้s ki nem. na csoki moki hokusz pokiXD:D 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://atit.blog.hu/api/trackback/id/tr33658538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picsubejbike 2008.09.11. 19:46:55

szerintem nekem nem kell a nevem de az én hetemröl annyit h meg irtam myvipen szal fantasztikus volt:( meg ugye beszéltünk szal tudod mi van! örülök h végre irtál a blogodba:) már hiányoltam h csak az aranyembert kell olvasnom! örölök h jol érzed magad és tanitod a kicsit:D aztán szerezz sok sört:D! puszi

Nádasi Áronka · http://blog.hu/goldmine/hedgehog. 2008.09.12. 23:15:25

Jó megint tudni róllad.Mindíg olvasunk.Írhatnál többet is picit.Puszi KERESZTFIAD!!

zsuzska =) 2008.09.15. 14:50:18

halika nah végre vmi :D hát ömm :D jah örülök h jol érzed magad meg minden ikszelem a napokat helyetted is :D már hiányzol nagyon =) vigyi magadra és továbbra is adj életjelet magadrol =) puszika

Peti 2008.10.18. 22:12:11

Klasszak az írásaid Ati!Örülök,hogy jól vagy!Peti
süti beállítások módosítása