HTML

THAIFÖLD

A Thaiföldön töltött napjaimnak a leírása+1-2 gondolatom. remélem ha elolvasodélvezni fogod:D

Friss topikok

  • Peti: Klasszak az írásaid Ati!Örülök,hogy jól vagy!Peti (2008.10.18. 22:12) 1 szombat este utan:D
  • Hero és társai: A mennyiséggel már nincs gond! De azért jó volt! Várjuk a többi napot! (2008.09.23. 20:06) a mai sulis napom
  • baba(L): Igen igaza van az elöttem írónak azért mert valaki elbaszta a napodat még nem kell befordulni, bes... (2008.09.18. 15:37) a sulibol
  • Jeghegy: hulye:D:D:D azert Polilikat nem akarok itt latni csak ha en irom... az meg nem tom mikor lesz de n... (2008.09.18. 03:59) valamikor
  • zsuzska =): kitartás =) (2008.09.17. 21:18) sulibol egen

Linkblog

cs p sz v h

2008.07.21. 08:16 atit

Na hali! Most igy utolag irom meg az elmult 5 napot:D

szerdan vege volt a sulinak mer csutortok es pentek egy buddhista unnep van:D tok orultem neki:D a szunetnek ki nem orul... :D csutortokon elmentunk a fogado fater anyjahoz. jo volt kajaltunk beszelgettunk Karaoke-ztak mert itt imadnak enekelni ha van hangjuk ha nincs:D utanna elmentunk egy gathoz, baszott nagy es baszott szep volt.majd a kepeken is lathatjatok ha vegre rakok fel:D jah 1 2 kepet ide meg iwiw-re rakok fel de a legtobb myvippen lesz. Pentek az egy fantasztikus nap volt. Elmentunk a fogado muter csaladjahoz de azt tudni kell hogy elozo este nem aludtam mert DVD-ztem es nem is tudtam aludni:D a kocsiba aludtam:D oda ertunk ugy keztdtem h ,,I would like a caffee and I would like smoke cigarette.Where Can I do?'':D nem tudtam h helyes e nem is erdekelt:D elszivtam 2 cigit megittam egy kavet es bedoglottem egy olyan tropusi agyba ket fa kozott mint ami Homer Simpsonnak is van. most nem ugrik be magyarul:D mondtam nekik h nekem kell meg 10 perc h felebreggyek. felfogtak 10 percig beken hagytak utanna felebredtem es beszelgettunk. megtudtam h itt van egy cigi aminek a papirja bambusz nad es csak bele kell rakni a dohanyt.5batbe kerul(30ft)beszelgettunk majd elmentunk templomba.gondoltam: Na fasza templom... Mi a faszt csinaljak en egy buddhista templomba ?? de mind1 mehetunk. Elmentunk. Kezdesnek etelt es vizet addtunk Budhanak es a papoknak.ez szet lesz osztva a papok es a szegenyek kozott es ami meglepo itt a papok kapjak a kevesebbet... na mind1. kezembe nyomtak 1 kisebb csokor viragot meg 3 fustolot hogy ha akarok beszelgethetek Buddhaval is imatkozhatok es mondhatok neki dolgokat.ott tertdeltem a szobor elott es gondolkoztam mit is mondjak.es vmi eszembe 5lott: ,, Koszonom h itt lehetek.Vigyazz mindenkire" meg meg sokminden de az csak ra tartozik meg ram:Dmiutan az elso 2 mondat eszembe jutott a tobbi ment magatol.utanna mentunk a templom alapito igazgatojanak szobrahoz. aki allitolag amikor 1szer uszott a folyoba jott egy krokodil es ala uszott es kiemelte a vizbol.Vele is ,,beszelgettem" egy kevesetutanna mentunk egy paphoz. Akirol azt hittem h el de csak 1 viasz szobor volt. Meghajoltam elotte es mikor felnesztem eskuszom h a szemembe ezett. Olyan tiszta es bekes volt... pedig nem is igazi szemek voltak... ott alltam elotte a ,,szemebe nezve'' merengtem. es ramtort 1 erzes... boldog voltam... nem tudom mitol de boldog voltam es akarva akaratlanul elmosolyodtam magam es eskuszom mindenre h vissza mosolygott... pedig mar jopar eve halott volt es az csak 1 szobor volt. de akkor is ram mosolygott...majd a fater szolt h induljunk es elbucsuztam tolle meghajolva kerdeztem tolle h foto? es lattam h ok csinaltam 1 kepet majd megint meghajoltam es bucsut intettunk 1masnak. bar a kocsival egyre meszebb kerultem ttol a templomtol a boldogsag nem mult.es telleg jol ereztem magam:D vissza mentunk a nagyszulokhoz es Snookereztunk egyet. az ocsemet meg a fatert elvertem de a helyieket kik minden nap odajartak nem tudtam:D sott agyon vertek orultem ha neha neha e tudtam guritani 1et:D majd elinultunk a Kwai folyohoz meg a hidhoz. meg a muzeumhoz meg a temetohoz. A hidba egy kicsit csalodtam mert en nagyobbra emlekeztem de mind1 a temetot vegig jartam es fotoztam 1 2 dologt es vegig azongoldolkoztam ez nagyon nagyon nagyon sok ember... majd haza indultunk.ejfelre haza ertunk. lefekudtunk aludni.

Szombaton dlben kelltem es se fater se muter sehol. dolgozott mind a 2 o ocsemmel tvztunk net megneztun az I, robot-ot szal 1 unalmas nap volt. de meg mindig nem tutam szabadulni az oreg nezesetol...

vasarnap voltam dobolni es gitarozni. jo volt. nagyon elveztem h vegre adhatok a felszerelesnek annyira h az oktato ram szolt h: ,,soft, soft:D" ezeknek a doboljunk hallkan a maniaja:D utanna mentem gitarra. az alap hangokat megtanulta. utanna megvettem eletem elso gitarjat. imadom pont annyira mint a dobomat:D ugyan azt az illatot ereztem rajta mint a dobomon. uj hangszer:D imadom az illatunkat. Haza erve gitarozgattam egy picit meg gyakoroltam amit a dobtanar feladott. majd lejottem felbontottunk 1 uveg borrt a szulok ittak 1 picit a tobbi az enyem volt. Majd felmentem a szobamba megneztem a Domino-t lejottem hajnalo 1:31-kor kimentem magammal vittem egy sort elszivtam a cigit megittam a sort. azt felmentem ledogleni.

Ma hetfon nincs suli mert holnap az osszes diak felmerot ir kiveve en. ugy erzem vinnem kell 1 konyvet h na halljak meg az unalomtol e legalabb a sajat stilusomba mehetek:D annek orulok. most egy oraja kelltem fel delbe:D kajaltam azt most irom a blogot.majd irok ujjakat es rakok fel kepeket  jah es meg valami amit 1 kedves cimboram mondott:,,Ezek rizsen meg halon nottek fel te meg soron" na ezzel a mondattal bucsuzok  ,,Szevasztok ha sokat isztok bebasztok:D"

4 komment

Címkék: thaifold cspszvh

A bejegyzés trackback címe:

https://atit.blog.hu/api/trackback/id/tr85577577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picsubejbike 2008.07.21. 13:13:54

ez jó:)akkor rám már nincs is szükség!:)érezd jol magad pussz

jeghegy 2008.07.22. 09:39:53

hogy ne lenne!ez nem olyan boldogsag... nem lehet ossze hasonlitani a 2ot:D es megprobalom jol erezni magam koszi:D csok

zsuzska =) 2008.07.25. 00:55:00

na hello :D ez félelmetes amit a nézésről irtál :D
te hallod bizti h tiszta voltál amikor nézted? :D XD bocsi de ezt nem hagyhattam ki :D nah pussz

jeghegy 2008.07.25. 17:00:37

10000 %ek h nem volt bennem semmi:D 1ebkent en is felelmetesnek ereztem. pussz
süti beállítások módosítása