HTML

THAIFÖLD

A Thaiföldön töltött napjaimnak a leírása+1-2 gondolatom. remélem ha elolvasodélvezni fogod:D

Friss topikok

  • Peti: Klasszak az írásaid Ati!Örülök,hogy jól vagy!Peti (2008.10.18. 22:12) 1 szombat este utan:D
  • Hero és társai: A mennyiséggel már nincs gond! De azért jó volt! Várjuk a többi napot! (2008.09.23. 20:06) a mai sulis napom
  • baba(L): Igen igaza van az elöttem írónak azért mert valaki elbaszta a napodat még nem kell befordulni, bes... (2008.09.18. 15:37) a sulibol
  • Jeghegy: hulye:D:D:D azert Polilikat nem akarok itt latni csak ha en irom... az meg nem tom mikor lesz de n... (2008.09.18. 03:59) valamikor
  • zsuzska =): kitartás =) (2008.09.17. 21:18) sulibol egen

Linkblog

nyolcadik nap

2008.07.12. 07:53 atit

ha hello! Megint jelentkezek!A mai nap kicsit kiborultam és kiabáltam csapkodtam. Itt se tesi órám nem volt se semmi ahol le tudnám vezetni a feszültséget. Jah hááát ezek nagyon melegek a suliban. Szó szerint. Kézen fogva sétáló 12 éves srácok. Ott simogatták 1mást előttem azt hittem oda okádok. Jah érdekesek ezek a népek. Azért szereztem pár barátot is. Például ott van Up és Max, 2 geci jó arc srác (NEM MELEGEK!). Up 1 nagyon jó szándékú kedves srác kb 160 cm és 60 kg vaságyastól:D Max egy kifejezetten magas srác rám ver egy fél fejet. Mindketten velem egykorúak. Csináltam róluk képet csak Max nak le kellett gugolnia mert nem fért volna bele a képbe és persze, hogy Up ne érezze magát kicsinek:D ott van még Mimo aki a Mikey Mouseról kapta a nevét. Vele kosaraztam ma 1et 2 a 2be ő volt a társam:D ronggyá aláztunk mindenkit:Dés még van 1 2 ember akinek 1szerüen nem tudtam megjegyezni a nevét. Jah és képzeljétek holnap benne leszek élőben a Tvben ahogy ajándékot adok átt az igazgatónak. Nagyon jó:D bár nem sok kedvem van hozzá... félek hogy elbaszok vmit:D de majd kiderül mi sül ki belőle. Na  felrakom a képeket a gépre és kiválogatom öket holnap este meg ha megjövök felrakok mindent netre had élvezzétek ti is:D na csoki mindenkinek!

1 komment

Címkék: nyolcadik nap thaifold

A bejegyzés trackback címe:

https://atit.blog.hu/api/trackback/id/tr80564669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lili 2008.07.18. 16:44:26

jaj de kis aranyosak lehettek:)
süti beállítások módosítása