HTML

THAIFÖLD

A Thaiföldön töltött napjaimnak a leírása+1-2 gondolatom. remélem ha elolvasodélvezni fogod:D

Friss topikok

  • Peti: Klasszak az írásaid Ati!Örülök,hogy jól vagy!Peti (2008.10.18. 22:12) 1 szombat este utan:D
  • Hero és társai: A mennyiséggel már nincs gond! De azért jó volt! Várjuk a többi napot! (2008.09.23. 20:06) a mai sulis napom
  • baba(L): Igen igaza van az elöttem írónak azért mert valaki elbaszta a napodat még nem kell befordulni, bes... (2008.09.18. 15:37) a sulibol
  • Jeghegy: hulye:D:D:D azert Polilikat nem akarok itt latni csak ha en irom... az meg nem tom mikor lesz de n... (2008.09.18. 03:59) valamikor
  • zsuzska =): kitartás =) (2008.09.17. 21:18) sulibol egen

Linkblog

harmadik nap

2008.07.04. 00:07 atit

Na csumilow! A harmadik napon is túl vagyunk. Ma nem csináltunk semmi érdekeset csak a szállodában voltunk és beszélgettünk. Blankának nem ezt mondtam mert amikor beszéltünk hirtelen az előző nap jutott eszembe. Utólag is bocsi Blanka. Képzeljétek volt egy thai csaj akinek az volt a neve fonetikusan leírva, hogy Pinám:D amikor meghallottam azt hittem beszarok a röhögéstől, bár hangosan nem mertem nevetni. Ebédre ettem valami levest ami olyan csípős volt, hogy amikor nyeltem le végig marta a nyelőcsövemet. Mint megtudtam ez a különbség a kínai és thai konyha között. A thaiok csípősen szeretik. Baszott csípősen. Képzeljétek megtudtam, hogy a szobatársam neve Robert. Most kicsit bővebben beszélgettem vele. Hát nem tom elmegy a gyerek, de érzem soha nem fog a legjobb barátaim közé tartozni. Most itt hajnali 03:05 van. Álmatlanság gyötör. Vagy azért mert izgulok, bár nem érzem magamon csak ez az egyetlen tünet van, vagy egyszerűen az időeltolódás miatt van vagy mert vacsi után letoltam egy bödön jegeskávét. Nem tudom. Csak azt tudom, hogy lent vagyok a Lobby-ban hallgatom a tintasugaras nyomtató érdesen kattogó hangját, a thai portások beszédét, a néha-néha pittyegő liftet és a zenét a fülemben. Ritkán elsuhan, keresztbe a fogadócsarnokon, egy-egy londiner. Ennek az óriási 26 emeletes épületnek szerintem ez a legszebb része. A padlót vörös, barna, szürke, zöld illetve fekete márvány borítja. Ha márvány. Nem tudom, soha nem voltam jó a kőzetekben, ha egyáltalán kőzet a márvány:D. Ha ezt Borsányi olvasná tuti kiakadna. Bár tökmindegy úgysem fog már tanítani. A falakat tükrök illetve márvány (?) borítja illetve ablakok vannak. Azokat először észre se vettem mert fehér irodai függönyök takarják el. A légkondi ezeket lágyan fújja. Számomra ez most csodálatos és megnyugtató. Milyen érdekes, oly természetesen hat mintha a lágy szellő fújná. Nem is gondoltam volna, hogy egy emberi találmány ,amit egy fekete talált fel, ahogy megtudtam a How High-ból:D, alkothat egy ilyen szép képet. Mellettem egy üveg búrában egy hajszerű valami van. Nem tudom eldönteni miből van, lehet fából illetve kartonból is bár akkor nem hiszem, hogy ennyire védenék a tapintástól, vagy lehet, hogy csak ezzel próbálják védeni a „nagy átverést”. Én mindent kinézek a thaiokból ügyes s ravasz népség ahogy megismertem őket ebben a pár napban. Bár ki tudja? Én is emberből vagyok, tehát én is tévedhetek. Nem tudom minek filozofálgatok ,ha lehet ezt annak nevezni, de nagyon jól esik. Gondolkodni dolgokon, tökmindegy min bármiben megtalálhatunk bármit. Például a fizikát a függüny lengésében, a kémiát a szerkezetében, a matematikát az elrendezésében, hogy hány fonalból van vagy, hogy mennyi darabot készítenek 1 sorba. Megnéztem az összeset mindegyik 26 darabból áll. Pedig teljesen más a hely amit takarnak vele. Az egyik szögletes a másik kerek. Szóval a világon mindenben mindent megtalálhatunk szerintem, ha esetleg valaki másképp gondolja az-az ő dolga. Én szeretem a saját szememmel látni a világot. A világ akkor is lehet érdekes ha csak egy részén lakunk és sokáig. Például tavasszal kiléptem a kapunkon és megcsapott egy csodálatos illat egyszerűen nem tudom leírni mit éreztem akkor. Egy pillanatra úgy éreztem a mennyben járok és nincs semmi ami elrontaná a kedvemet. Ugyanezt éreztem a Grand Palace-ban csak akkor még nem tudtam beazonosítani az illatot illetve az érzést. Tudtam, hogy tapasztaltam ezt már valahol, csak nem tudtam, hogy hol. Kellett egy nap hozzá hogy be tudjam azonosítani. Most 03:45 van. Észre se vettem, hogy elszaladt az idő, de most térjünk vissza Thaiföldre. Ritka egy hely. Nem tudom mihez fogni. A hely rendszertelen, de az emberek rendszeressé teszik. Például a közlekedés: ugye Bangkok a világ legrendszertelenebb városa, mivel úgy építették ahogy a mocsár húzódott el, tehát az úthálózata is viszonylag rendszertelen, kivétel az autópálya az a város fölött fut végig. Mondtam, furfangos népség. Vannak lámpák, nyomvonal jelzők stb., de mégis szarnak az egészre. Ha biztonságosan átlehet hajtani a piroson átmennek rajta. Ha lehet előzni a záróvonalon át előznek, mégsincsenek balesetek. Csak egyet láttam a három nap alatt azt is európai okozta. Nem láttam sofőrt idegeskedni, bár nem olyanok mint az osztrákok, hogy amikor lelép valaki a zebrára átengedik de mégis... nem tom. Sztem nagyon nehéz egy thait kihozni a sodrából. Az egyetlen dolog az, ha valaki nem mond igazat, de kiszereti ezeket az embereket. Ahogy apám szokta a magyar közmondások mindig igazak lesznek. A hazug embert elöbb úton érik, mint a sánta kutyát. Sok igazság van ebben... na mind1 jó kis nap volt ez bár most kezdek álmos lenni de nem szabad elaludnom. Ismerem magamat. Ha most elalszok agyút robbanthatnak mellettem. Most érkezett meg az egyik srác,Felix. Neki repülnie kell a családjához. 500 km-re van a városa Bangkoktól. Jó fej srác, bár nem nagyon beszélgettünk. na sztem megyek elszívok egy cigit utána megnézem az Ember a Földről-t hála Johnnynak:D na mindenkinek jo8 és szép álmokat. Puszi a seggetekre XD:D Béke

8 komment

Címkék: harmadiknap

A bejegyzés trackback címe:

https://atit.blog.hu/api/trackback/id/tr83552347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bence ;) 2008.07.04. 12:04:58

Hellóbelló !
Irigyellek a leírtak után, ide igazabol nemtudok sokmidnent irni, de privát levélben annál inkább :P Uh elkezdem azt :) Na csók !

picsubejbike 2008.07.04. 23:12:10

Kinek hazudsz a blognak vagy nekem???
Örülök hogy teccik mindegyj mit mondasz akkor is!
Remélem tényleg így érzed magad, mert ez jó!!!
Írj sokat én olvasni fogom!!!
Sokat gondolok rád, hiányzol csók brum brum:)

zsuzska 2008.07.05. 10:18:03

Szija =) már nagyon hiányzol örülök neki h télleg jol érzed magad meg minden de vigyázz magadra. Jah és nézz nekem helyes Thai pasika XD ha vannak olyanok :P amugy te mostmár a családodnál vagy? mert irtad h az egyik srác most fog repülni hozzájuk. nah puszika majd még irok :)

Lili 2008.07.05. 13:48:40

hát én el sem tudom mondani mennyire ölrülök hogy írod ezt a blogot :) örülök hogy jól érzed magad!! írj sokat és tegyél fel képeket!!:) biztos hogy mindig olvasni fogom! Renélem jó lessz a családod is meg minden!! amugy melyik városban fogsz laki?
na sok puszi

BiLL & KRiSSZ 2008.07.05. 23:34:05

Mi is olvasgatunk ám!!Majd küldjük a Rambót h kimentsen :)!Mi ép iszunk!Egészségedre!!Na csuma!
BéKe!!!

fruzsi 2008.07.06. 17:57:38

jaj, nagyon örülök hogy írod ezt a blogot, és annak is hogy jól érzed magad. remélem ez sokáig így lesz :)
vigyázz magadra és sok puszi!

jeghegy 2008.07.07. 16:28:22

na hy! mostanaban nem sok idom van blogot irni de amint lesz felrakom. meg csinaltam kepeket is. mar a csaladnal vagyok. talan ugy szombat vagy vasarnap irok es felrakok kepeket.addig nem mondok semmit csak annyit hogy jobb csaladhoz nem is kerulhettem volna. na csok mindenkinek:D:D:D

picsubejbike 2008.07.07. 18:49:33

rendben van kincem csak igy tovább én bízom benned!kiküldtük ma a csomagot repcsivel megy és törékenynek adtuk fel!!!imadlak love chook:) jah meg anyud is nézi ám a blogot:)csak igy tovább!!! Blanka
süti beállítások módosítása