HTML

THAIFÖLD

A Thaiföldön töltött napjaimnak a leírása+1-2 gondolatom. remélem ha elolvasodélvezni fogod:D

Friss topikok

  • Peti: Klasszak az írásaid Ati!Örülök,hogy jól vagy!Peti (2008.10.18. 22:12) 1 szombat este utan:D
  • Hero és társai: A mennyiséggel már nincs gond! De azért jó volt! Várjuk a többi napot! (2008.09.23. 20:06) a mai sulis napom
  • baba(L): Igen igaza van az elöttem írónak azért mert valaki elbaszta a napodat még nem kell befordulni, bes... (2008.09.18. 15:37) a sulibol
  • Jeghegy: hulye:D:D:D azert Polilikat nem akarok itt latni csak ha en irom... az meg nem tom mikor lesz de n... (2008.09.18. 03:59) valamikor
  • zsuzska =): kitartás =) (2008.09.17. 21:18) sulibol egen

Linkblog

második nap

2008.07.04. 00:05 atit

Na csoki! Jelentkezek a második nap is:D Ma voltunk a Grand Palace-ban, mivel tegnap elfelejtettem fényképezőgépet venni csak a telefonommal tudtam képeket csinálni.Nagyon szép és fényűző volt. Szinte minden kis apró arany és üveg lapokból állt össze, de náam a best of a Grand Palace kicsinyített mása volt. Qrva jól néz ki az a makett, gyönyörű szép aprólékosan kidolgozott. Utána elvittek minket hajókázni. Nagyon tetszett csak közben sajna eleredt az eső:( majd kajáltunk (hát nem volt vmi jó, 1 hajón ettünk, de nem volt jó a kaja). Ebéd után elmentünk a Királyi Palotába. Számomra érdekes volt a palota tele gyönyörű képekkel, bútorokkal, különböző stílusú szobákkal volt pink, zöld (XD) kék, kínai, európai, és persze thai. Annyi gond viszont volt az egésszel, hogyha lett is volna fényképezőm akkor se tudok képet csinálni mivel mindent le kellett rakni kis szekrényekbe. Táskát, cipőt innivalót, telefont, fényképezőt, kamerát,MP3at szal maradtál te a ruhádban cipő nélkül:D elég vicces volt a helyzet. Elindultunk egy idegenvezető katonával akinek alig volt hangja viszont annál nagyobb volt az akcentusa, mire megszoktam a második emeleten jártunk és jött egy 25 év körüli srác aki szintén egy idegen vezető volt és mondták h most jön a váltás (Jah és a srác neve MR. GAY volt XD). Na fasza gondoltam, a csávót is meg kellett szokni, de mire megszoktam az akcentusát na vajon mi történt? Így van. Jött a váltás. Következő 1 szintén 25 év körüli csaj volt akinek fogai között egy ügyes pók szép nagy hálót tudott volna szőni. Majd fél óra múlva búcsút intettünk egymásnak és vissza indultunk a szállodába. Most itt fexem az ágyon és gépelek. Helyi idő szerint 15:29 van. 4-kor lesz találkozó és megyünk shoppingolni:D mindent megveszek ami kell:D Majd amikor megjövök még írok pár sort. Na megjöttem. Nagyon fárasztó volt. Akkora volt ez a shopping center mint az állat, nagyobb volt mint az előző:D de már a tököm tele van a shoppingolással és Qrvára lejártam a lábamat, de amúgy jó volt. Megvettem mindent amit csak lehet:D 1valag pénzt elszortam de még mindig jobban jöttem ki mintha otthon vásároltam volna. Na jó sztem lépek elszívok 1 cigit és lefexem aludni.jo8 mindenkinek és csók a családnak:D

Szólj hozzá!

Címkék: másodiknap

A bejegyzés trackback címe:

https://atit.blog.hu/api/trackback/id/tr82552344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása