HTML

THAIFÖLD

A Thaiföldön töltött napjaimnak a leírása+1-2 gondolatom. remélem ha elolvasodélvezni fogod:D

Friss topikok

  • Peti: Klasszak az írásaid Ati!Örülök,hogy jól vagy!Peti (2008.10.18. 22:12) 1 szombat este utan:D
  • Hero és társai: A mennyiséggel már nincs gond! De azért jó volt! Várjuk a többi napot! (2008.09.23. 20:06) a mai sulis napom
  • baba(L): Igen igaza van az elöttem írónak azért mert valaki elbaszta a napodat még nem kell befordulni, bes... (2008.09.18. 15:37) a sulibol
  • Jeghegy: hulye:D:D:D azert Polilikat nem akarok itt latni csak ha en irom... az meg nem tom mikor lesz de n... (2008.09.18. 03:59) valamikor
  • zsuzska =): kitartás =) (2008.09.17. 21:18) sulibol egen

Linkblog

4-5-6 nap

2008.07.12. 07:49 atit

Na helo mindenki most sikerult leülnöm es gépelni!

Összefoglalom az elmult 3 napot:

mikor megismertem a csaladot pont Johhnynak a filmjet neztem:D Amikor meglattam oket es beultun a kocsiba tudjatok mi volt az első gondolatom?,,Úristen hova kerülök?? Neeee! haza akarok menni!'' egen akkor szivem szerint megfutamoddtam volna.Bár néha mostanában is rám tör de elnyomom... nem tudok mást csinalni. na szoval a kocsiba folzon mondogattak: No smoking! I have got a little house. neg ijenek. azon gondolkoztam hogy kiugrok a kocsibol fogok egy taxit repter es go home. nem tettem meg, pedig nagzon kozel voltam hozza.Ahoz képest hogy azt mondta hogy nincs nagy házuk négy szoba van ez eggyikben lakok én a többiben a család többi tagja. jó a szoba meg minden ccsak a falról Becham néz rám meg a többi köcsög. Most megutálom a focit az tutti:Daz itteni családom alig beszel angolul és ha meg is szólalnak olyan akcentussal hogy alig értem oket. remelem nem ragad rám ebböl semmi:D mivel nem beszélnek angolul ezért nekem kell megtanulnom thaiul.geci egy nyelv.5 tónusa van. ugyan az a szó más tónusban mást jelent.na szoval én mar az első nap megszektem a no smokingot:D ugye miért is ne. Nem vertem nagy dobra de arra vágyam hogymikor veszik észre és küldenek haza. Nagyon szar volt az első nap.a másodikon egésznap itthon voltam nem csináltam semmit majd meghalltam az unalomtól.szombaton mind 2 szülő dolgozik és csak 2en vagyunk itthon a testvéremmel aki egz focibuzi:D jácca is de hááát.. fogalmazzunk ugy hogy nekem több labdaérzékem van mint neki:D igazi Torgelle, nem tud focizni csak jó helyen tud lenni jó időben.az apa a világ 1ik legkedvesebb embere.az anya meg hááát ... dolgozik meg sminkeli magát ettermekben kajálunk de ez itt megszokott. minek fözzön ha olcsóbban jön ki ha éttermekben meg ilyen helyeken eszünk:D

 

Szólj hozzá!

Címkék: 456nap

A bejegyzés trackback címe:

https://atit.blog.hu/api/trackback/id/tr61564666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása